ureyes

گاهی کار به این جا میرسه که

دلم می خواد.... ننویسم 😏

فقط مدل خودم باشم

هر چی هم این "خودم" شعاری باشه

.. خب معلومه که خودم بودن سخته

اصلا همین که میام واقعی باشم . همین که میام چشم باز کنم رو به خودم تا کشفش کنم . تا بفهمم رنگ و بوی دنیام رو

چشمم میافته به صفحه رنگی رو به روم  که پر شده از کادوهای تولد،ولنتاین ، show off طوری های جذاب خلاصه .

اون وقت تو از راه می رسی. رنگت پریده .یه قلمو دستت گرفتی. می فهمم که چه بی حوصله ای . اصلا مثل یه سیاه چاله شدی از بس که حس پوچی کردی ، از بس که دیگران رو دیدی اما خودت رو نه

. چرا همه این قدر جذابن! دوز اسکارلت ج نشون بالاست.چرا جذابیتشون این قدر براقه .

.. آره آره.ولی ببین پاییز تو هم جذابه.

تو هم تکی خب😐

  • teapani

بنویس !!!

چشم😁😉😉

Her leaving in the morning

everything was a fairy tale

She would be a believer
Designed By Erfan Powered by Bayan