سوال

یه سوال داشتم . تازگی ها یه نفر میاد زیر پست هام و خصوصی برام کلی حرف های تیپ صادق هدایت میزنه . خیلی حس منفی بهم میده . حس میکنم یه هکر هست . یه پروفایل سیاه داره و عکس یه چشم روش هست اسمش هم night wolf بود ... حس ناامنی و این چرت و پرت ها بهم دست میده .. می خواستم ببینم اگه شما با چنین مورد هایی مواجه بشید چه می کنید .

واقعا ترجیح میدم اگه راه حلی پیدا نکردم صفحه ام رو پاک کنم و بی خیال این وبلاگ بشم

  • teapani

خب چرا بلاکش نمیکنی

الان پاک کردم . دفعه بعد بشه بلاک میکنم . آخه قبلا هم با اسم های دیگه میومد همین حرف ها رو میزد

نمیدونم بیانم قابلیت بلاک کردن داره یا ن😅

ولی در کل... میتونی نخونی کامنتاشو!!

من جای تو نیستم و نمیتونم هم باشم... چون صادق هدایت ایز مای استایله😉 و اگه همچین اتفاقی واس من بیوفته، میخونم کامنتاشو!ولی ممکنه جوابشو ندم😁

مرسی 😘 آره صادق هدایت که خوبه . منظورم آدم هایی که میخوان خودشون رو شبیه اون کنند رو میگم
اون بشر تک بود ولی نباید غرق شد توش😹

سلام وبلاگ خوبی دارید

لطفا از پیج بنده هم دیدن کنید

Www.seegram.blog.ir

نمیدونم چی بگم

سلام این شخصی که میگی رو من زیاد نمیشناسم ولی ادرس وبلاگشو دارم.. 

فک کنم وب اصلیش این باشه

http://crazyfriends.blog.ir/

با این اسمی هم که نوشتی یه وب دیگه با مضمون ترسناک داشت:))

نمیدونم چه حرفایی بهت میگه ولی خب بنظر نمیاد آدم بدی باشه.. البته بازم میگم زیاد نمیشناسمش

مرسی عزیزم😘

Her leaving in the morning

everything was a fairy tale

She would be a believer
Designed By Erfan Powered by Bayan