?n.music

چرا نمی تونم اون هایی که آهنگ ‌های ت.لو. رو گوش میدن درک کنم.

یعنی حالم بد میشه 😔 که خواهرم گوش میده تازه همش با خودش تکرار می‌کنه زیر لب

توی باشگاهشون هم همین طوره

نمی‌دونم آیا من بی جنبه ام؟

واقعا مشکل کجاست؟ کی حل میشه این ها توی سرم؟

انگار یه کمبود خیلی خیلی شدیدی وجود داره. قشنگ حس می‌کنم نبود کلمه رو

حس می‌کنم تهی بودنی رو که داره نم نم از بین می‌بره

حالا می‌دونید شاید هیچ کسی هم درکم نکنه که وقتی خواهرم گوش میده و از تکرارش لذت می بره من توی سرم شروع می‌کنم جنگیدن با این صداها مبادا که عادی شه

واقعا باید چی کار کنم ؟

کاش می‌شد فرار کنم از این شهر 😓

 

  • teapani
Tuesday 23 June 20 , 12:48 ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

منم همین حسو دارم یعنی دلم میخواد اون سیستم که داره پخشش میکنه رو از پنجره پرت کنم توی استخر

ولی بجاش خودزنی میکنم تا بقیه هم به سلیقه موسیقیایی من احترام بذارن

😅😅 باز همون طور شد

Her leaving in the morning

everything was a fairy tale

She would be a believer
Designed By Erfan Powered by Bayan